Isnin, 31 Mac 2014

XPDC - Segar Dalam Ingatan

Am              Dm
Aku yang masih segar dalam ingatan
                Am
Mengiringi hidupku yang kesepian
               Dm
Lama mungkin akan aku turutkan
                  Am
Jika perlu terus aku perjuangkan
E         F                  G
Bila larut malam yang menjadi saksinya

    C          Am
Oh demikian halus ciptaan ini
F                         G
Makin terang di dalam satu rasa
C                   G
Kita yang masih berlari tanpa beriringan
Dm               Am
Lama mungkin aku diperjuangkan
      G               F        
Lamanya mungkin akan ditentukan
F
Mmmm yeyeye

Am                  Dm
Tak perlu takut kemungkinan yang datang
                 Am
Jika ribut pasti juga ada tenang
                 Dm
Lama mungkin hidup di persimpangan
                    Am
Lambat laun nanti aku ketahuan
E           F                   G
Sudah kelabu mata yang jadi keletihan
G
Yeyeye yeye...

    C                Am
Setiap insan punya nyawa yang tersendiri
F                      G
Terokai hidup dengan nyata ada
C                     G
Kita yang masih terapung bagai di awangan
Dm                  Am
Penantian tetap ada dalam tangan
G            F
Kepastian... kemungkinan...
F
Yeyeye eee...

1 ulasan:

  1. Blackjack Review - Dr.MD
    Learn more about the Blackjack 의정부 출장샵 games, bonuses, 의왕 출장안마 and 태백 출장마사지 strategies used for 창원 출장샵 each game. Learn how to play blackjack with real money or cash.Bonus: Deposit 남원 출장샵 and play10 min. bet

    BalasPadam