Jumaat, 25 Januari 2013

wings - TAMAN RASHIDAH UTAMA




Em Am Em
Pertama kali kau ku cinta
Em C
Pertama kali ku diluka
G Am
Kini aku menjadi tanda
B Em
Sebuah kubur cinta
Em Am Em
Ku berjalan di dalam hujan
Em C
Mencari api yang terpadam
G Am
Namun sudah sekian lama
B Em
Hanyalah gelap gelita
C Bm
Sebagai satu kenangan
C Bm
Ku ciptakan satu taman
C Am B Em
Rashidah utama sebuah kubur cinta
G Am
Ku berpijak nyata disini
C Bm
Tak tercapai bintang dilangit
Em
Ku siramkan air mata
C

Pada darah cinta
D B Em
Sebagai hiasan taman ini
F E F Em
Rashidah utama sebuah kubur cinta
F E F Em
Rashidah utama sebuah kubur cinta
Em Am Em
Biarkanlah aku disini
Em C
Menjadi nisan cinta ini
G Am
Izinkanlah aku mengenang
B Em
Dirimu oh sayang


Em Am Em
Pertama kali kau ku cinta
Em C
Pertama kali ku diluka
G Am
Kini aku menjadi tanda
B Em
Sebuah kubur cinta
Em Am Em
Ku berjalan di dalam hujan
Em C
Mencari api yang terpadam
G Am
Namun sudah sekian lama
B Em
Hanyalah gelap gelita
C Bm
Sebagai satu kenangan
C Bm
Ku ciptakan satu taman
C Am B Em
Rashidah utama sebuah kubur cinta
G Am
Ku berpijak nyata disini
C Bm
Tak tercapai bintang dilangit
Em
Ku siramkan air mata
C

Pada darah cinta
D B Em
Sebagai hiasan taman ini
F E F Em
Rashidah utama sebuah kubur cinta
F E F Em
Rashidah utama sebuah kubur cinta
Em Am Em
Biarkanlah aku disini
Em C
Menjadi nisan cinta ini
G Am
Izinkanlah aku mengenang
B Em
Dirimu oh sayang

5 ulasan: