Isnin, 14 Januari 2013

Gersang - Masih Aku Terasa





Intro:
Am G F G C


Am G
Sejenak aku dikejutkan
Am G
Bersama ombak cinta luka
C G
Perpisahan melanda kita
F G
Hanya kerna peristiwa itu



Am G
Kiranya takdir mengizinkan
Am G
Inginku kembali padamu
C G
Meneruskan cinta yang lalu
F G C
Kerana kau yang aku sayangi



G C
Akan ku simpan kenangan cinta kita
F G C
Yang tak akan terpadam selamanya
G C
Kehangatan cintamu masih aku terasa
F G C
Seperti baru semalam kita berpisah


Am G
Tangisan sendu di hatiku
Am G
Menahan kepedihan ini
C G
Sendiri aku mengenangkan mu
F G C
Hanya engkau yang aku sayangi





Bridge:

Am G F G
Am G F G
C C


G C
Akan ku simpan kenangan cinta kita
F G C
Yang tak akan terpadam selamanya
G C
Kehangatan cintamu masih aku terasa
F G C
Seperti baru semalam kita berpisah


Outro: F G C

Tiada ulasan:

Catat Ulasan