Jumaat, 25 Januari 2013

XPDC - Apa Nak Di Kata



G             Em
Satu hari aku berjumpa

C                  C
Cik mek molek jual bunga

G                      Em
Senyuman manis menarik hati

C                      D
Gugur bagaikan jantung ini


B     C        D
Siapa hati tak tertawan

B     C      D
Manis umpama bulan


G             Em
Lain hari aku kembali

C                D
Ingin beli bunga lagi

G                     Em
Namun kini hanya yang ada

C                 D
Tinggal dua nisan saja


B    C         D
Lesu aku menggeletar

B     C        D
Rakus jiwa ku terbenam


G                      Em
Engkaulah emas engkau permata

C                 D
Aku cuma macam ni saja

G                    Em
Aku mahu bertemankan hidup

C                  D
Dengan hati ikhlas mulia

G                 Em
Jangan melihatkan gaya

C                  D
Nanti kita 'kan berdamai

Korus
G                  Em
Ukuran baju badan sendiri

C               D
Kita tepuk dada ini

G                   Em
Jika dah nasib kita jodoh

C                  D
Gunung tak lari ke mana

G                  Em
Apa nak kisah mahu hidup

C              D
Asal hati baik mulia

G                     Em
Kalau dah memang jadi mungkin

C            D
Apa lagi nak dikata

G Em C D..
Di kata... aaa... aaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan